Search This Blog

Sunday, December 19, 2010

play rollerblade(dipaksa)

ok...first of all..i was supposed to stayed at home..my lil bro p qb main rollerblade with his friends ...tiba2 my mom suruh me teman my bro...then, i was like WTF!?...haih "== ...x larat weh!! bangun dah la at 1 pm....kena p sana at 1.30..."== x pa lah....i p je lah ...dah sampai sana...my brother main roller blade with his friends jessie and aqila kut ...yeah...malas nk main with my brother...haih...then, aku rasa nk p arcade..for the whole evening...tiba2 haziq mai...dgn 500 bucks pny roller blade..wow! biasalah..anak org kaya,,,lol.. he paksa me main roller blade with him ...i had no choice but play that...haa!!! dah masuk...pki saiz 7 ...damn!! that think is freaking ketat!!saiz 8 is too big.. =.=...dah main after couples of hours...i saw..

wow! aqila using bb and jessie is using HTC...hareemm kaya....haha
then...
haziq duk gatai...hahah...
haha...im a stlaker...lol
if he baca this im so dead...haha
ok lah...
that all..
nk tidok...esok p gurney pula :P
haha
byeeeeeee...lol

No comments:

Post a Comment